Pryl- och verktygsföretaget Jula fyller 30 år i år och firar detta med en särskild jubileumskatalog. Katalogen har blivit mer överskådlig tack vare ett extra omsorgsfullt arbete med sortiment och formgivning.
Julakatalogen har under många år varit efterlängtad vår- och höstläsning för både hemmafixare och proffs. Jula erbjuder ett unikt sortiment med inriktning mot villaägarens alla behov i hemmet, garaget och trädgården. Vår lågprisprofil gör att vi kan erbjuda ett brett, djupt och spännande utbud, oavsett konjunktur.
– Vi är mycket stolta att kunna presentera vårens katalog, säger Joachim Frykberg, marknadschef på Jula Postorder AB. Den markerar vår framgångsrika historia och speglar företagets utveckling under åren.
Katalogen är på 380 sidor och innehåller över 1500 spännande nyheter, vilket är rekord. För att ytterligare markera firandet har Jula tagit fram ett antal prisvärda jubileumsartiklar med den gyllene jubileumslogotypen.
Julakatalogen distribueras veckorna 9-10 och finns tillgänglig i Julas varuhus från och med 20 februari.
Länk: www.jula.se